Nya tag

Hej igen!

Det har varit lite dåligt med inlägg.
Jag själv har varit i Tyskland under några dagar och lärt mig tyska lekar.
Älsklingen har varit hemma och fyllt år och införskaffat sig en ny kamera som blir skit bra till bloggbilder ;-)
Det börjar dra ihop sig och är mindre än en månad kvar tills flytt! Vi som inte ens börjat packa!
Jag köpte så gulliga röda glöggkoppar till Ä i födelsedagspresent, åh det blir så bra!
Köpte också ett stort pepperkakshjäreform :-) Så kan vi göra stora pepperkakshjärtan och hänga i fönstret..det blir så fint!

Den här veckan har jag höstlov och har passat på att jobba lite på IKEA :-)
 Det är superbra för hela dagarna står jag och kollar på saker som jag vill ha till våran lägenhet.
I helgen ska vi nog åka ut och kolla lite på saker också. Det ska bli kul.
Snart är det dags för lunch och iväg och jobba!

K / Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0